Kvalitativní výzkum
Individuální hloubkové rozhovory (IDI) – kvalifikovaný tazatel vede s respondentem individuální rozhovor na dané téma podle předem definovaného scénáře. Používá přitom nejrůznější metody, jako volné asociace, projektivní techniky, hodnocení na numerické škále apod.
Skupinové rozhovory (FGD) – je řízená skupinová diskuze 8-10 respondentů na dané téma podle předem připraveného scénáře. Tuto diskuzi řídí kvalifikovaný moderátor, který k zjištění předmětu výzkumu využívá nejrůznější techniky asociace, projekce apod. Diskuze může být monitorována přímo klientem přes jednosměrné zrcadlo, či na monitoru přes online streaming a klient může přes moderátora zasáhnout do diskuse.
Asistované nákupy (AST) – chování zákazníka v obchodu je monitorováno kvalifikovaným expertem, který nezaujatě sleduje nákup zákazníka a následně zjišťuje, co ho motivuje při výběru konkrétního výrobku a jaké podvědomé zvyky se uplatňují při nakupování.