Sběr dat a monitoring
Ad-hoc sběr dat a informací v terénu - jedná se o sběr údajů, fotografií, či pořizování audio a video záznamů v terénu. Máme zázemí zkušených a spolehlivých pracovníků, kteří jsou motivováni provádět kvalitní a detailní sběr informací v terénu a získaná data jsou ukládána v reálném čase do databází díky propojenému technickému řešení. Výstup je k dispozici přes různé kanály - na míru vytvořené web rozhraní, databáze, reporty.
Sběr údajů a dat z dostupných zdrojů - shromažďování a zpracování dat z různých zdrojů – internet, veřejné zdroje, publikace, úřady, instituce, firmy, specialisté. Obvykle jsou informace získávány elektronicky nebo telefonicky, ale v případě potřeby i při osobní návštěvě. Výstup je obvykle poskytován ve formě databáze, MS Excelu, strukturovaného souhrnu či přehledného reportu
Cesnus - průzkum, který detailně mapuje velikost a strukturu trhu v dané lokalitě a zjišťuje kolik firem / obchodů na trhu působí, jakého jsou typu, jejich základní info (adresa, telefon, email, IČ), podrobný popis (velikost prodejní plochy, nabízený sortiment, ceny vybraných produktů), jaké služby nabízejí, apod.
Monitoring konkurence - dává přehled o současné situaci na trhu v rámci sledovaného segmentu a informaci o důležitých změnách a trendech. Zaměřuje se též na vybranou konkurenci, její marketingové aktivity, změny ve skladbě klíčových produktů a služeb. Klient je vždy informován o klíčových změnách, které se na jeho trhu dějí.